Mastiff Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 (endret) Snålt, det må ha vært "planned obsolescence "... Endret 13. januar 2021 av Mastiff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marhil Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Begynte å lese tråden her fra post 1 ved en tilfeldighet. Artig å lese kommentarene om valget i USA i 2016 nå, etter 4 år med "nå kan det jo ikke bli verre". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 13. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2021 2 timer siden, Marhil skrev: Artig å lese kommentarene om valget i USA i 2016 nå Ser at jeg har klart å ta Trump på kornet i 2016. Det hender jeg forstår noe. Dette fra mannen som i 1996 (eller '97?) knotet seg gjennom sin første SMS og tenkte "Dette slår ALDRI an". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Du, @Marhil, har altfor lite å gjøre for tiden! 🤣 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marhil Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 1 time siden, Mastiff skrev: Du, @Marhil, har altfor lite å gjøre for tiden! 🤣 Hehe, nei, jeg er bare dårlig på å prioritere. Prøver å lære sønnen min at man også må gjøre ting som ikke alltid er morsomt. Men er usikker på om jeg er rette personen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2021 Dagen vi har ventet på i 4 år er endelig her! Goodbye, Trump! You will not be missed. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Vel, vi er ikke helt ferdig med ham: 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2021 12 minutter siden, Mastiff skrev: Vel, vi er ikke helt ferdig med ham Det er sant, men det håper vi jo blir litt mer underholdende enn de siste 4 årene som har vært mest deprimerende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Ja, det er vel fare for at Republikanerne tar en Venstre og deler seg i to partier, der ignen av dem får noen makt... Men de skal vel kalle seg Patriotene, og ikke Det lille folkepartiet...unnskyld, liberale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg synes Trump er like interessant som det er at jeg nå har kastet overgangene til modemet. Ble flittig brukt i gamle dager. 🙈 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Forskjellen er at det er veldig liten sjanse for at modemet fortsetter med den umusikalske hylingen sin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sture00 Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Synes HUE pærene var dyre men dette begynner å blir ekstremt.. Kan forstå de ønsker å selge med trygghetsforsikring 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2021 (Denne er vel kanskje on topic.) "Neeeeida, kinavarer kan være like gode som varer du kjøper her" 🙄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 @Moskus Takk for den, jeg har nettopp kjøpt flere releer til båten fra Aliexpress... 😆 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2021 Akkurat nå, Mastiff skrev: @Moskus Takk for den, jeg har nettopp kjøpt flere releer til båten fra Aliexpress... 😆 Knall plan! 😏 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowman Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 15 minutter siden, Mastiff skrev: @Moskus Takk for den, jeg har nettopp kjøpt flere releer til båten fra Aliexpress... 😆 Utolig lurt, fuktigheten der vil forhindre at komponentene tørker over tid. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 1 minutt siden, Snowman skrev: Utolig lurt, fuktigheten der vil forhindre at komponentene tørker over tid. Nei, dessverre. Jeg har vært så snedig at jeg har plassert dem godt sikret mot den fuktigheten. Så dumt av meg, det burde jeg tenkt på... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowman Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 39 minutter siden, Mastiff skrev: Nei, dessverre. Jeg har vært så snedig at jeg har plassert dem godt sikret mot den fuktigheten. Så dumt av meg, det burde jeg tenkt på.. Jai ikke gidde tid til å spille mere sjakk med den dumme ape! 🤣 Aldri feil å sittere Ben Redic Fy Fazan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 @Snowman 😜 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BME Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Begynner å bli rimelig smart når til og med stativet snakker med Homey... 🤣 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Platetopp sprakk... Kan jeg koke vann til wienerpølser eller må det bli pizza i dag? 12 år gammel Siemens induksjonstopp i keramikk. Kan dette glasset byttes ut eller må det bli ny? Google sier begge deler, men forsikringen dekker det. Vil helst ha ny, på mandag, fremfor å vente på deler og montør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 11 minutter siden, Erling skrev: Kan jeg koke vann til wienerpølser eller må det bli pizza i dag? Ikkeno problem å koke så lenge det ikke koker over men pizza er jo alltid bankers da 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Da er pølsene spist opp og jeg må velge mellom ny modell. Kokeplatetoppkjøpehjelp! Vil ha Siemens videre, siden alt annet er derfra. Viktig med størrelsen slik at den ikke krever ny benkeplate. Hvilke av disse 2 bør jeg velge? 3790,- https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/platetopp/induksjonstopp/EU611BEB2E/siemens-induksjonstopp-eu611beb2e eller 6490,- https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/platetopp/induksjonstopp/EH651FEB1E/siemens-induksjonstopp-eh651feb1e Google sa at den siste var bra, men i Danmark ligger den på 3200,- DKK som er mye rimeligere enn her i Norge. Det mest avanserte den skal brukes til er 2 gryter med Fjordland. Noen som forstår seg på slikt? + Leveres uten støpsel, betyr det at elektriker må bookes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 3 timer siden, Erling skrev: men i Danmark ligger den på 3200,- DKK som er mye rimeligere enn her i Norge. Husk at det er DKK er ca. 40% mer verdt enn NOK. Ikke at det utgjør hele forskjellen, men verdt å vite. Men siden forskjellen er så stor så er det verdt å dobbeltsjekke at det faktisk er samme modell. Jeg trodde det var mange år siden Danmark var merkbart billigere enn Norge. Norge er blitt billig når det gjelder pris på elektriske og elektroniske produkter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. april 2021 Forfatter Del Skrevet 22. april 2021 ... lol på IF-laderen. https://dinside.dagbladet.no/bolig/if-tilbakekaller-17-400-mobilladere/73673486 Sitat If tilbakekaller 17 400 mobilladere Ber kundene om å slutte å bruke produktet. Slik ser mobilladeren som tilbakekalles ut. Foto: If Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.