stigvi Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Ja, LOL. Men er det ikke typisk når selskaper som dette kommer opp med et påfunn og skal sette det ut i livet med minst mulig kostnad. Jeg minnes disse 16GB minnepennene en stund tilbake som egentlig bare var noe sånt som 2MB minnepinne og lagret en mer enn det, ble det ødelagte filer. De skapte nok gode kunderelasjoner, ja ....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2021 Norge går bra for tiden: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Så det vil si at det er én person som er utlagt? Er det snakk om utlagt tarm? 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 17. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2021 On 08/06/2021 at 14:51, Moskus said: Norge går bra for tiden: Det blir bedre og bedre: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 Ja, og uten meg ville det vært 35 719 vaksinedoser satt... 😇 Første gang jeg er glad for at jeg har litt astma! 😁 Dose to 13. juli, MC-tur til Danmark og Sverige en drøy uke senere. Fruen jobber på sykehjemmet her i byen og ble fullvaksinert i mars. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Har nynnet på en sang for meg selv siden mars 2020, så jeg måtte bare gjøre en kjapp innspilling. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Moskus skrev (På 26.1.2022 den 12.53): Har nynnet på en sang for meg selv siden mars 2020, så jeg måtte bare gjøre en kjapp innspilling. Being Magnus Malkovich 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 12. februar 2022 Del Skrevet 12. februar 2022 Syntes jeg hørte brøytebilen, men siden det er 0 mm nedbør i dag, så hørte jeg nok feil og slipper å ut å måke. eller…? 🤔 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 12. februar 2022 Del Skrevet 12. februar 2022 Ja, det er like ille her... Men her var det meldt. OK, ikke like ille. For her kommer det ikke i den elendige hvite formen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 25. februar 2022 Del Skrevet 25. februar 2022 USB-«padde» med on/off remote pr. kontakt? Finnes noe slikt? Har juggel-lys som går på USB-strøm, blir litt «voldsomt» med 5 x Fibaro on/off + 5xUSB-strøm. Helst noe som kan styres fra Homeseer. God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Prisen på gass har gått opp 50% i dag. Blir tirsdag 8. mars 2022 den dagen da vi får strømpriser over 10kr pr kwt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 (endret) @stigvi Det blir nok verken ukrainere, oligarker eller russiske demonstranter som blir Adolf Putins fall. Det blir norske pensjonister som har fått strømregningen for hytta, der det ikke gis strømstøtte, idiotisk nok! Etter min svært lite beskjedne mening (jeg bor nærmest på hytta...) burde de heller satt et makstak for strømstøtten og latt det være opp til folk selv om de skulle bruke den på hytta, i hjemmet eller en kombinasjon! Men EQC-en lader jeg iallfall ikke med "nødladeren" på hytta lenger, nå er det Easee-boksen på husveggen som tar hele den jobben. Endret 7. mars 2022 av Mastiff 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 stigvi skrev (2 timer siden): Prisen på gass har gått opp 50% i dag. Blir tirsdag 8. mars 2022 den dagen da vi får strømpriser over 10kr pr kwt? Det ble "bare" 8,50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 (endret) Fyttihælveteskattasi... Ikke fullt så ille med Tibber, men det var ikke veldig mye forskjell. Hvem bruker du? Endret 7. mars 2022 av Mastiff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Jeg viser pris inkludert nettleie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 (endret) Aha, skjønner. Men blir ikke nettleia nesten negativ nå, med strømstøtten som går på den? Endret 7. mars 2022 av Mastiff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Mastiff skrev (2 minutter siden): Men blir ikke nettleia nesten negativ nå Jo, men de betaler ikke ut "overskuddet", bare fakturerer kr 0 🤬 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Å, kommer da resten senere? Eller går man glipp av resten? I så fall er det jo ren svindel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PerH Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 ? Jeg har fått igjen penger på nettleia de siste månedene jeg? 11-1300kr mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Siste nettleiefakturaen min ble noen hundre i minus men fakturabeløpet ble kr 0. HELE strømgreiene er SVINDEL. At en vare, som produsenten i praksis har monopol på, som koster 3-4 øre å produsere skal selges til folket for 30 øre er ille nok men med dagens priser finner jeg ikke ord... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Strømstøtten baserer seg på gjennomsnittspris og den ligger så langt an til å bli 1,70. Trekker en fra 70 øre og tar utgangspunkt i 80% støtte så må du allikevel betale nesten 8 kroner for strømmen mellom 07 og 08 i morgen. Det er lurt å redusere forbruket mest mulig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PerH Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Sjekk kontobevegelser. fakturaen er 0, og den sletter jeg bare, men penger ramler inn på konto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Litt øyemål på strømkurvene for i morgen tilsier snittpris på over 2.60... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 SveinHa skrev (3 minutter siden): Litt øyemål på strømkurvene for i morgen tilsier snittpris på over 2.60... Det er snittprisen for hele mars som bestemmer støtten. De siste 30 dager har min pris inkludert nettleie vært på 1,97 kroner så det er ca 1,70 i ren strømpris. Men den er jo økende 😞 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 PerH skrev (1 time siden): men penger ramler inn på konto. Ahhh... Ser det nå. Hadde jo vært litt enklere om de ikke hadde tatt så mye pengene fra konto at de måtte betale tilbake i det hele tatt da... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.