Einar Skrevet fredag kl 20:12 Del Skrevet fredag kl 20:12 Det tenkte jeg ikke på! At noen kan overvåke kjøleskapet mitt og kunngjøre for verden at jeg henta min tredje juleøl på en kveld! Det hadde vært helt ødeleggende for mitt renomme. Spesielt om det også ble kjent at tannbørsten ikke var tatt ut av laderen den kvelden. Da hadde jeg dødd av skam! https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/eksperter-advarer_-smarthusteknologi-kan-misbrukes-1.17125277 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet i går, 10:38 Del Skrevet i går, 10:38 @Einar Vel, hvis ølet er fabrikkøl med butikkstyrke, vil jeg helst ikke at det skal bli kringkastet... Men et godt poløl, som Ringnes julebokk eller et av de fra Kinn eller 7 Fjell eller Lindesnes Bryggerhus (Mandalsbryggeri - Julenek skal være fantastisk i år, jeg må få kjøpt noen bokser og smake), ville det vært greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.