Nerox Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Har en windows nettbrett på veggen med cam. Lurte på om det finnes noe program eller triks. hvor jeg kan bevege meg foran den. og cam på windows 10 nettbrett mitt ser bevegelser og skrur på skjermen(dimm 100%). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Hvilket som helst webcam-program med respekt for seg selv kan utføre oppgaver når de detekterer bevegelser... problemet er at mange koster penger. Jeg har stort sett alltid brukt for flere kameraer, så jeg vet ikke om noen gode som er gratis lenger. Yawcam? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 st0ms Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Har løst dette med å bruke Yawcam + powershellscript Klienten er satt til å slå av skjerm etter 3min, når det er bevegelse så kjøres bat script som igjen trigger et annet powershell script. bat: @ECHO OFF PowerShell.exe -WindowStyle Hidden -File C:\Script\dimup.ps1 Powershell: Import-Module "C:\Script\module\ToggleDisplay.psm1" Start-Display For at denne skal virke, må du ha modullen Toggle Display, denne finner du her, ikke så pent men virker bra etter litt tweaking i Yawcam. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Nerox Skrevet 31. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2018 takker det her skal jeg få testet 14 minutes ago, st0ms said: Har løst dette med å bruke Yawcam + powershellscript Klienten er satt til å slå av skjerm etter 3min, når det er bevegelse så kjøres bat script som igjen trigger et annet powershell script. bat: @ECHO OFF PowerShell.exe -WindowStyle Hidden -File C:\Script\dimup.ps1 Powershell: Import-Module "C:\Script\module\ToggleDisplay.psm1" Start-Display For at denne skal virke, må du ha modullen Toggle Display, denne finner du her, ikke så pent men virker bra etter litt tweaking i Yawcam. Takker den her skal jeg teste ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Nerox Skrevet 31. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2018 1 hour ago, st0ms said: Har løst dette med å bruke Yawcam + powershellscript Klienten er satt til å slå av skjerm etter 3min, når det er bevegelse så kjøres bat script som igjen trigger et annet powershell script. bat: @ECHO OFF PowerShell.exe -WindowStyle Hidden -File C:\Script\dimup.ps1 Powershell: Import-Module "C:\Script\module\ToggleDisplay.psm1" Start-Display For at denne skal virke, må du ha modullen Toggle Display, denne finner du her, ikke så pent men virker bra etter litt tweaking i Yawcam. Da har jeg testet litt. og når pc skrur av skjermen så stopper programmet og funke tror jeg? Så det jeg lurte på er om det går ann og skru av kun skjermen? har win 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 st0ms Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Stopper Yawcam når pc skrur av skjermen? Har du sjekket motion detection loggen? Kan det være mulig at enheten slår av kamera når den slår av skjermen? Kjører dette via en Surface 2 og virker strålende. Usikker på hvilken build av Windows du kjører på, så kanskje må du deaktivere at man må bruke passord når man skal logge inn, det kan også være lurt å deaktivere "logon screen" så den kommer direkte på desktop. Du kan også prøve å legge til denne i Powershell scriptet, denne vil emulere at mus blir flyttet på. $cSource = @' using System; using System.Drawing; using System.Runtime.InteropServices; using System.Windows.Forms; public class Clicker { //https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms646270(v=vs.85).aspx [StructLayout(LayoutKind.Sequential)] struct INPUT { public int type; // 0 = INPUT_MOUSE, // 1 = INPUT_KEYBOARD // 2 = INPUT_HARDWARE public MOUSEINPUT mi; } //https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms646273(v=vs.85).aspx [StructLayout(LayoutKind.Sequential)] struct MOUSEINPUT { public int dx ; public int dy ; public int mouseData ; public int dwFlags; public int time; public IntPtr dwExtraInfo; } //This covers most use cases although complex mice may have additional buttons //There are additional constants you can use for those cases, see the msdn page const int MOUSEEVENTF_MOVED = 0x0001 ; const int MOUSEEVENTF_LEFTDOWN = 0x0002 ; const int MOUSEEVENTF_LEFTUP = 0x0004 ; const int MOUSEEVENTF_RIGHTDOWN = 0x0008 ; const int MOUSEEVENTF_RIGHTUP = 0x0010 ; const int MOUSEEVENTF_MIDDLEDOWN = 0x0020 ; const int MOUSEEVENTF_MIDDLEUP = 0x0040 ; const int MOUSEEVENTF_WHEEL = 0x0080 ; const int MOUSEEVENTF_XDOWN = 0x0100 ; const int MOUSEEVENTF_XUP = 0x0200 ; const int MOUSEEVENTF_ABSOLUTE = 0x8000 ; const int screen_length = 0x10000 ; //https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms646310(v=vs.85).aspx [System.Runtime.InteropServices.DllImport("user32.dll")] extern static uint SendInput(uint nInputs, INPUT[] pInputs, int cbSize); public static void LeftClickAtPoint(int x, int y) { //Move the mouse INPUT[] input = new INPUT[3]; input[0].mi.dx = x*(65535/System.Windows.Forms.Screen.PrimaryScreen.Bounds.Width); input[0].mi.dy = y*(65535/System.Windows.Forms.Screen.PrimaryScreen.Bounds.Height); input[0].mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_MOVED | MOUSEEVENTF_ABSOLUTE; //Left mouse button down input[1].mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_LEFTDOWN; //Left mouse button up input[2].mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_LEFTUP; SendInput(3, input, Marshal.SizeOf(input[0])); } } '@ Add-Type -TypeDefinition $cSource -ReferencedAssemblies System.Windows.Forms,System.Drawing #Send a click at a specified point [Clicker]::LeftClickAtPoint(600,600) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 6 timer siden, Nerox skrev: Da har jeg testet litt. og når pc skrur av skjermen så stopper programmet og funke tror jeg? Så det jeg lurte på er om det går ann og skru av kun skjermen? har win 10 Sikker på at den ikke går i hvilemodus? Det må du nok deaktivere - sette at kun skjerm slås av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Nerox Skrevet 31. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2018 Har sett litt på de innstillingene jeg kan gjøre. og da er det: Hvilemodus og dvalemodus Hvor da den ikke kan skru av kun skjermen Og når jeg skrur den på så må jeg "dra opp lock screen" Jeg har skrud av login systemet. så når jeg skrur på nettbrettet så slipper jeg og logge inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 ... ser ut til at det går helt fint...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 st0ms Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Her finner du en fin guide på hvordan man deaktiverer logon enten via regedit eller gpo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Nerox Skrevet 31. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2018 Jepp har fått skrud av alt i regedit. Så ved at jeg tar på skjermen så kommer jeg rett på Men ser ut som cam stopper opp når skjermen skrur seg av ikke noe på logge heller. Men med en gang jeg tar på skjermen så går cam på tror jeg. (klarer ikke og se om cam går av, da den ant går på før skjermen går på. men ser at loggen ikke noterer ned noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Nerox
Har en windows nettbrett på veggen med cam. Lurte på om det finnes noe program eller triks. hvor jeg kan bevege meg foran den. og cam på windows 10 nettbrett mitt ser bevegelser og skrur på skjermen(dimm 100%).
Lenke til kommentar
Del på andre sider
10 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.