DrLaban Skrevet 24. juli 2016 Skrevet 24. juli 2016 Trenger dimming av noen taklamper under ett nytt terrassetak. Vil en fibaro-puck i en koblingsboks inne i hjørnet ved husveggen overleve en norsk vinter?Eventuelt - noen som har erfaring med bruk av Philips Hue-pærer utendørs?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
mk1 black limited Skrevet 24. juli 2016 Skrevet 24. juli 2016 Har en Fibaro ute på terrassen, overlevde vinteren i alle fall. Siter
Moskus Skrevet 24. juli 2016 Skrevet 24. juli 2016 ... bare husk to-polet brudd et sted. Kan du ha selve puck'en inne? Et sted går jo ledningen gjennom veggen. Siter
Go4IT Skrevet 1. august 2016 Skrevet 1. august 2016 Den 24.7.2016 klokken 13.30, DrLaban skrev: Trenger dimming av noen taklamper under ett nytt terrassetak. Vil en fibaro-puck i en koblingsboks inne i hjørnet ved husveggen overleve en norsk vinter? Eventuelt - noen som har erfaring med bruk av Philips Hue-pærer utendørs? Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg har brukt Philips Hue-pærer utendørs siden i fjor høst - noe som fungerte helt fint også gjennom vinteren. Men jeg bor i Bergen, så vinteren er nok ikke blant de strengeste... Valgte å teste ut Hue utendørs etter å ha lest denne siden hos forhandleren Lampeguru.dk i Danmark : https://www.lampeguru.dk/blog-om-lamper/philips-hue-udendoerslamper-brug-hue-paerer-udendoers.html Lampeguru.dk har mange sider med "ideer" til hva man kan gjøre med Hue. Jeg har integrert Hue med HS3 - og det fungerer veldig bra. Siter
kanutten Skrevet 2. august 2016 Skrevet 2. august 2016 Har hatt 2 qubino dimmere utendørs i 1 år nå, I en IP54 boks under tak. Har fungert tipptopp sålangt. Vestlandsvær med -13grader min og +28 max 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.