PMGaustad Skrevet 3. april 2018 Skrevet 3. april 2018 Er det noen som har et bilde av en sunricher 4 kanal dimmer. Har en liten misstanke om at min mangler noe. Har slettet den og tatt "factory reset" et par ganger i dag og den legger seg til på samme måte hver gang. Slik ser da min ut. Når jeg trykker på S1,S2, S3 og S4 så er det Central Scene X som blir oppdatert. Får ikke direkte assosiering til å virke, heller ikke dimmingen til å gi noen verdi. Har på følelsen av dimmingen mangler en komponent i bildet over, siden jeg kom over denne tråden: Der man ser at hjulet på denne RGB enheten har en egen "Device" Slik ser min assosiering ut. Med denne assosieringen kommuniserer jeg kun med homeseer. Har forsøkt å bytte ut HomeSeer med selve komponenten men uten at det har gitt noe effekt enda. Så noe jeg gjør feil her. Siter
ZoRaC Skrevet 3. april 2018 Skrevet 3. april 2018 Prøvd dette? mener det er noen parametere som må endres. Siter
PMGaustad Skrevet 4. april 2018 Forfatter Skrevet 4. april 2018 On 4/3/2018 at 19:38, ZoRaC said: Prøvd dette? mener det er noen parametere som må endres. Tror det er en link som mangler der Siter
PMGaustad Skrevet 4. april 2018 Forfatter Skrevet 4. april 2018 Om det er:https://www.intin.no/wp-content/uploads/2017/01/oppsettavsunricherglassdimmerihomeseer.pdf Så har jeg allerede sett på denne... Siter
PMGaustad Skrevet 4. april 2018 Forfatter Skrevet 4. april 2018 Men slik ser jo RGB bryteren ut... Den har litt ekstra parametere. Slik som Custom Color, skal det ikke være noe slik for dimmeren også, antar at det er dimme hjulet som er custom color... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.