Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Har oppgradert til Fibaro HC2 så har en HCL hub ekstra så selger denne for 1300,-  Startsettet ble kjøpt 28.07-16 (er kun salg av hub da jeg nå har HC2 og trenger resten av startettet)

I tilegg har jeg en Qubino DC shutter, som jeg selger for 400,- (så og si ubrukt da den ikke funger sammen med fibaro)

Dette selges hver for seg da Qubino DC ikke fungerer 100% sammen med Fibaro. Du får inkludert den men får melding om den ikke er konfigurert. Dette går ikke an å gjøre. Du kan kjøre opp å ned, men dessverre ikke bruke det i scener noe som gjør det ubrukelig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.