st0ms Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Er det noen som har flashet sin NodeMCU med espurna? Jeg sliter med å få definert flere pinouts som jeg skal bruke til brytere. Skjønner at man må redigere hardware.h fila, men her stopper det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Nei, men den der burde absolutt noen ha foreslått her: Den der tror jeg jeg må prøve ut, takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 st0ms Skrevet 13. april 2018 Forfatter Del Skrevet 13. april 2018 Da klarte jeg å definere flere brytere (de jobber vist nok med å få dette via web-gui etterhvert) men for å definere flere brytere i hardware.h der PiN 12 er når man flasher direkte // Relays #define RELAY1_PIN 12 #define RELAY1_TYPE RELAY_TYPE_NORMAL #define RELAY2_PIN 14 #define RELAY2_TYPE RELAY_TYPE_NORMAL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
st0ms
Er det noen som har flashet sin NodeMCU med espurna?
Jeg sliter med å få definert flere pinouts som jeg skal bruke til brytere. Skjønner at man må redigere hardware.h fila, men her stopper det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.