Richard Thue Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Jeg har bestemt meg for å kjøpe Homeseer Pro når denne kommer til halv pris. Såvidt jeg har klart å søke meg fram til, så skjer dette typisk 2 ganger i året. BlackFriday og en gang nå på våren. Er det noen som vet når dette skjer på våren? Om det er knyttet til noe bestemt, eller om det er helt tilfeldig? Og hvor kort varer dette tilbudet? Jeg så 25% før helga, og nå er det borte, så det tilbudet varte i hvert fall veldig kort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Actibus Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Det pleier å være i mai, de siste 2 årene har de hatt Black May tilbud, bla 50% på software, gjaldt vel hele mai tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Richard Thue Skrevet 15. april 2018 Forfatter Del Skrevet 15. april 2018 10 minutter siden, Actibus skrev: Det pleier å være i mai, de siste 2 årene har de hatt Black May tilbud, bla 50% på software, gjaldt vel hele mai tror jeg Takker. Da får jeg følge med når mai kommer. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 2 timer siden, Richard Thue skrev: Takker. Da får jeg følge med når mai kommer. Du kan forsøke med en e-post til de også. Det var det jeg gjorde når jeg selv kjøpte HS Pro en gang i tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Richard Thue Skrevet 15. april 2018 Forfatter Del Skrevet 15. april 2018 4 timer siden, Merko skrev: Du kan forsøke med en e-post til de også. Det var det jeg gjorde når jeg selv kjøpte HS Pro en gang i tiden. Da er mail sendt til Sales. Så får vi se hva de sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerox Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Gjore det samme selv. og fikk 25% men vil vente til 50% i mai Så håper bare jeg får det med meg denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjomle Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg kjøpte til 50% utenfor de vanlige tilbudsperiodene. Sendte en e-post til dem og spurte om jeg måtte vente helt til mai med å få 50% eller om de var villig til å gi meg en kode. Fikk det :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Richard Thue Skrevet 16. april 2018 Forfatter Del Skrevet 16. april 2018 (endret) 10 timer siden, gjomle skrev: Jeg kjøpte til 50% utenfor de vanlige tilbudsperiodene. Sendte en e-post til dem og spurte om jeg måtte vente helt til mai med å få 50% eller om de var villig til å gi meg en kode. Fikk det :). Det funka det. Nå er lisens kjøpt, og jeg får bestille meg en UZB1. RFXtrx433 har jeg fra før. Ikke hver dag en kan prute å få halv pris. ? Endret 16. april 2018 av Richard Thue 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 26 minutter siden, Richard Thue skrev: Ikke hver dag en kan prute å få halv pris. De vet at du bare hadde ventet to uker til hvis ikke.. Hadde du spurt i februar er det ikke sikkert det hadde vært like enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 1 time siden, Moskus skrev: Hadde du spurt i februar er det ikke sikkert det hadde vært like enkelt. Ikke i juni heller, da fikk jeg tilbud om 25%... prøvde meg på en spansk en og sa jeg hadde lest feil og trodde tilbudet gjaldt ut juni og at jeg oppdaget det første uka i juni, men det hjalp ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Hehe. så tilbake på en gammel e-post fra 01.01.2016 " Trying to recruit a friend to use HomeSeer over Domoticz. Is there a chance to get a 50% discount code for him, instead of him waiting weeks\months before you guys make a new promo ? :)" Fikk svar 3 dager etter med 50% coupon code Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.