Erling Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Onsdag 18. og torsdag 19. april. Løp å kjøp. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Vet du om det gjelder 25% på original pris eller 25% på tilbudspris og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenB Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 1 time siden, Hr Kotelett skrev: Vet du om det gjelder 25% på original pris eller 25% på tilbudspris og? Det skal gjelde på tilbudspris også. Har iallefall gjort det ved tidligere anledninger. Fin måte å kjøpe f.eks Nest / Ring / Apple TV 4K på Eller robotgressklipper! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Funker dette om man har Cresco kort? Som er DNB Mastercard sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 16. april 2018 Forfatter Del Skrevet 16. april 2018 https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/supertilbud.html?sms=c01 Følgende kort i DNB gir deg rabatter DNB Mastercard Student Mastercard Hvite Mastercard Grønne Mastercard Leve Mastercard SAGA Gull Mastercard SAGA Platinum Mastercard Private Banking Mastercard Rabatten får du på regningen, dvs. gjelder det også på tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasLie Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Tenkte jeg skulle kjøpe en slik en som allerede er satt ned 1000kr. Noen som har erfaring? https://www.clasohlson.com/no/Neato-Botvac-D3-Connected-robotstøvsuger/44-2267 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 En kompis har den. Største aberet er vel batteriet. Den klarer ikke 70 m2 på én ladning. Den har heller ikke sidebørste, men den går rimelig nærme vegger uansett. Veldig bra til 2250,- vil jeg påstå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasLie Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Takk, har 70kvm leilighet, så da satser jeg på at den klarer å ta hele i løpet av uka i hvertfall Likte app styringa for den kan linkes med Homey, det kan ikke roomba med mindre man går for en dyr modell ser det ut som. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 17. april 2018 Forfatter Del Skrevet 17. april 2018 7 timer siden, AndreasLie skrev: Tenkte jeg skulle kjøpe en slik en som allerede er satt ned 1000kr. Noen som har erfaring? https://www.clasohlson.com/no/Neato-Botvac-D3-Connected-robotstøvsuger/44-2267 Jeg kjøpte like før påske, det var 3-robot siden 2004. I 2004 kjøpte jeg Electrolux til 15-tusen som "hjemme pc". Ble brukt 2 ganger - samt for å vise til folk som var innom. Neato fungerer relativt bra, den styres via IFTTT til Homeseer. Går tilbake for mer strøm når det er nødvendig. Det med sidebørster har jeg merket meg, vurderer å bytte i morgen. Spørsmålet er om det er noe fornuft i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Actibus Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Hmm, nesten så man må skaffe seg et DNB MasterCard bare for disse kampanjene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 8 timer siden, AndreasLie skrev: Tenkte jeg skulle kjøpe en slik en som allerede er satt ned 1000kr. Noen som har erfaring? https://www.clasohlson.com/no/Neato-Botvac-D3-Connected-robotstøvsuger/44-2267 Førpris må du ta med ei klype salt. Tidligere i måneden var den til 2691, ellers har den vært på rundt 3300~ i flere måneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 15 timer siden, Erling skrev: Neato fungerer relativt bra, den styres via IFTTT til Homeseer. Er en på HS-forumet som lager plugin. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Oi, Neato plugin tilgjengelig nå: https://forums.homeseer.com/showthread.php?t=195292 Sjekk under "Robotics" i Updater. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Står det noe sted hva man kan gjøre med pluginen? Bør jo være mer enn hva man kan få til via IFTTT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Ikke som jeg har sett. Men regner med at det er mer enn IFTTT, ja. APIet støtter jo mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 18. april 2018 Forfatter Del Skrevet 18. april 2018 6 timer siden, Venin skrev: Står det noe sted hva man kan gjøre med pluginen? Bør jo være mer enn hva man kan få til via IFTTT. Kanskje den tømmer seg selv for støv via plug-ins? Siden vi allikevel er off-topic! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.