Bjørn Mork Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni interessant! Har en Conbee II liggende uten noe mål og mening fordi, som det står, " there are far better and more capable alternatives out there". Her var jo en mulighet til å gi den litt mening igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sbarmen Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni 37 minutes ago, Bjørn Mork said: Har en Conbee II liggende uten noe mål og mening Jeg har enda ikke sett noen som kjører Zigbee+Thread på samme enhet med god stabilitet, så hvorfor ikke bruke den gamle sticken som ligger i skuffen likevel. Sånn tenker jeg i alle fall. Kan være jeg oppgraderer til en Sonoff etterhvert, men dette er en god start. Matter blir fremtiden så det er bare å hoppe uti det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sbarmen Skrevet 12. august Del Skrevet 12. august Har fått montert to stk av Secuyou låsene og de fungerer kjempebra! Rett inn på home assistant med Matter satt opp. Conbee II sticken fikk jeg ikke til å fungere. Prøvde 100 ganger men til slutt gikk jeg til Kjell og kjøpte en Sky Connect. En, to, tre så var det fiksa. Montering var helt elementært. Måtte frese opp litt hullet slik som står i flere videoer på YouTube. Beholdt håndtak ute og måtte tilpasse litt lengde på selve firkant-staget for å få det til å passe. Frakt var inkludert og norsk moms. Jeg gikk litt bananas og hadde tenkt å montere på hytta og boden men de passer ikke (burde sjekket). Jeg har derfor lagt ut to på Finn til kostpris minus frakt i retur om noen er interessert. Det er høyre utgaver. Kjøpt for 4 uker siden ca. Uansett så var dette et bra produkt 🤙 https://www.finn.no/365536092 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrE Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august sbarmen skrev (På 12.8.2024 den 21.26): Har fått montert to stk av Secuyou låsene og de fungerer kjempebra! Rett inn på home assistant med Matter satt opp. Conbee II sticken fikk jeg ikke til å fungere. Prøvde 100 ganger men til slutt gikk jeg til Kjell og kjøpte en Sky Connect. En, to, tre så var det fiksa. Montering var helt elementært. Måtte frese opp litt hullet slik som står i flere videoer på YouTube. Beholdt håndtak ute og måtte tilpasse litt lengde på selve firkant-staget for å få det til å passe. Frakt var inkludert og norsk moms. Jeg gikk litt bananas og hadde tenkt å montere på hytta og boden men de passer ikke (burde sjekket). Jeg har derfor lagt ut to på Finn til kostpris minus frakt i retur om noen er interessert. Det er høyre utgaver. Kjøpt for 4 uker siden ca. Uansett så var dette et bra produkt 🤙 https://www.finn.no/365536092 Jeg finner ingen oversikt over kompatible dører fra Secuyou. Hva var det med dine dører som ikke passet med Secuyou? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sbarmen Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august 2 hours ago, MrE said: Jeg finner ingen oversikt over kompatible dører fra Secuyou. Hva var det med dine dører som ikke passet med Secuyou? Bare jeg som var rask og kjøpte feil orientering på låsen. Trenger venstre modellen. De har en tjeneste på nettsiden hvor du kan sende bilder av døra di for at skal kunne sjekke for deg. Jeg gjorde det på kjøkkendøren og de bekreftet med en gang om det var en lås som ville fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.