Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Lås til verandadør?


Squat

Anbefalte innlegg

37 minutes ago, Bjørn Mork said:

Har en Conbee II liggende uten noe mål og mening

 

Jeg har enda ikke sett noen som kjører Zigbee+Thread på samme enhet med god stabilitet, så hvorfor ikke bruke den gamle sticken som ligger i skuffen likevel. Sånn tenker jeg i alle fall. Kan være jeg oppgraderer til en Sonoff etterhvert, men dette er en god start. Matter blir fremtiden så det er bare å hoppe uti det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har fått montert to stk av Secuyou låsene og de fungerer kjempebra! Rett inn på home assistant med Matter satt opp. Conbee II sticken fikk jeg ikke til å fungere. Prøvde 100 ganger men til slutt gikk jeg til Kjell og kjøpte en Sky Connect. En, to, tre så var det fiksa. 

 

Montering var helt elementært. Måtte frese opp litt hullet slik som står i flere videoer på YouTube. Beholdt håndtak ute og måtte tilpasse litt lengde på selve firkant-staget for å få det til å passe. 

 

Frakt var inkludert og norsk moms. 

 

Jeg gikk litt bananas og hadde tenkt å montere på hytta og boden men de passer ikke (burde sjekket). Jeg har derfor lagt ut to på Finn til kostpris minus frakt i retur om noen er interessert. Det er høyre utgaver. Kjøpt for 4 uker siden ca. 

 

Uansett så var dette et bra produkt 🤙

 

 

https://www.finn.no/365536092

 

 

20240812_201949.jpg

Screenshot_20240812_212339_Home Assistant.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sbarmen skrev (På 12.8.2024 den 21.26):

Har fått montert to stk av Secuyou låsene og de fungerer kjempebra! Rett inn på home assistant med Matter satt opp. Conbee II sticken fikk jeg ikke til å fungere. Prøvde 100 ganger men til slutt gikk jeg til Kjell og kjøpte en Sky Connect. En, to, tre så var det fiksa. 

 

Montering var helt elementært. Måtte frese opp litt hullet slik som står i flere videoer på YouTube. Beholdt håndtak ute og måtte tilpasse litt lengde på selve firkant-staget for å få det til å passe. 

 

Frakt var inkludert og norsk moms. 

 

Jeg gikk litt bananas og hadde tenkt å montere på hytta og boden men de passer ikke (burde sjekket). Jeg har derfor lagt ut to på Finn til kostpris minus frakt i retur om noen er interessert. Det er høyre utgaver. Kjøpt for 4 uker siden ca. 

 

Uansett så var dette et bra produkt 🤙

 

 

https://www.finn.no/365536092

 

 

20240812_201949.jpg

Screenshot_20240812_212339_Home Assistant.jpg

Jeg finner ingen oversikt over kompatible dører fra Secuyou. Hva var det med dine dører som ikke passet med Secuyou?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 hours ago, MrE said:

Jeg finner ingen oversikt over kompatible dører fra Secuyou. Hva var det med dine dører som ikke passet med Secuyou?

 

 

Bare jeg som var rask og kjøpte feil orientering på låsen. Trenger venstre modellen.

 

De har en tjeneste på nettsiden hvor du kan sende bilder av døra di for at skal kunne sjekke for deg. Jeg gjorde det på kjøkkendøren og de bekreftet med en gang om det var en lås som ville fungere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.