Venin Skrevet 21. april 2018 Skrevet 21. april 2018 Noen som har erfaring med elektriske vindusåpnere? Mine vinduer slår utover nederst ca 15 cm før barnesikringen stopper dem. Trenger egentlig bare en motor som åpner dem så langt. Tyngste jobben for motoren er vel å dra vinduet hardt nok tilbake at det ikke trekker. Siter
clio75 Skrevet 21. april 2018 Skrevet 21. april 2018 Jeg lurer på det samme, men har innover vindu Siter
Håvardgj Skrevet 21. april 2018 Skrevet 21. april 2018 1 time siden, Venin skrev: Noen som har erfaring med elektriske vindusåpnere? Mine vinduer slår utover nederst ca 15 cm før barnesikringen stopper dem. Trenger egentlig bare en motor som åpner dem så langt. Tyngste jobben for motoren er vel å dra vinduet hardt nok tilbake at det ikke trekker. @Fermate har vel på et vindu, noe støyfull var vel motoren etter hva jeg forstod. Siter
Fermate Skrevet 23. april 2018 Skrevet 23. april 2018 Ja jeg har en Fakro ZWS230. Den er veldig kraftig men min modell er litt gammel så jeg har aldri fått den til å stoppe i mellom posisjoner. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.