kjetilhansen Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Noen som har tips til hva som kan være galt med min dimmer 2? Har gått over til HC2 fra HCL og når jeg inkluderer dimmeren på soverommet så er minimums styrken vertfall 60% av full styrke... Kan si jeg bråvåknet da jeg har et script som kjører lyset i hele leiligheten opp til 10% når jeg skal stå opp å lysstyrken nærmest var på max hehe Det er kun koblet til 4 halogenlamper på dimmeren, men de er på tilsammen 140W... Men fungerte fint tidligere. Har også prøvd å sette ned nullpunktet, samt fjerne og inkludere dimmeren igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Kjør automatisk oppsett på ny. Parameter 30, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetilhansen Skrevet 25. april 2018 Forfatter Del Skrevet 25. april 2018 Det fungerte faktisk! nydelig! Da slipper jeg flomlys når jeg våkner om morgenen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.