jhenrikb Skrevet 29. april 2018 Skrevet 29. april 2018 God ettermiddag Jeg sliter med å legge til en virtuell termostat i HS3 slik at jeg kan styre varmen. Noen gjort dette? Googla litt også, prøvd ut litt av hvert men får ikke det helt til å fungere slik jeg vil. SKulle også gjerne ha hatt IF Gang-temp < Gang-termostat THEN SET VARMEKOBLER ON Men jeg får bare mulighet til å sette "Gang-temp is less then a value in the range ____" og ikke opp mulighet til å velge en termostat. mvh Siter
ZoRaC Skrevet 29. april 2018 Skrevet 29. april 2018 Jeg ville lastet ned plugin SDJ-VStat. Fiks ferdig virtuell termostat med mange muligheter! Ellers er svaret på muligheten for å sjekke om en deviceverdi er mindre enn en annen deviceverdi, plugin EasyTrigger. 1 Siter
jhenrikb Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Skrevet 1. mai 2018 (endret) På 29.4.2018 den 20.16, ZoRaC skrev: Jeg ville lastet ned plugin SDJ-VStat. Fiks ferdig virtuell termostat med mange muligheter! Ellers er svaret på muligheten for å sjekke om en deviceverdi er mindre enn en annen deviceverdi, plugin EasyTrigger. Kult den var jo gratis også takk evt, vet du hva toleransen er for switch av/på? Feks vi target temp er 22°C, skrur den seg av da, så på igjen på 21.9°C? jeg programerte termostaten i Domoticz til +- 0.2°C for å hindre devicene i å skru seg av og på for mange ganger. Da ble effektiv temp range 0.4°C. Eller var det jo klikkefest i bryterne mine. Endret 1. mai 2018 av jhenrikb Siter
ZoRaC Skrevet 1. mai 2018 Skrevet 1. mai 2018 17 minutter siden, jhenrikb skrev: evt, vet du hva toleransen er for switch av/på? Feks vi target temp er 22°C, skrur den seg av da, så på igjen på 21.9°C? jeg programerte termostaten i Domoticz til +- 0.2°C for å hindre devicene i å skru seg av og på for mange ganger. Da ble effektiv temp range 0.4°C. Eller var det jo klikkefest i bryterne mine. Det setter du selv: Mener det står nærmere forklart i dokumentasjonen også. Siter
jhenrikb Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Skrevet 1. mai 2018 (endret) Jeg er tjukk i huet ikke kødd. Smarte på mange ting, men utrolig dum noen ganger på sånne "rett frem" ting. Endret 1. mai 2018 av jhenrikb Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.