oakl Skrevet 1. mai 2018 Skrevet 1. mai 2018 Hei. Nå kan jo IKEA trådfri lampene knyttes opp mot Philips HUE bridge. Dette har jeg gjort og fungerer utmerket. Fra Hue app'en kan jeg slå trådfri lampen av/på, dimmes, og endre fargetemperatur. Lastet ned jowiHue plugin i HS3 og antok at jeg kunne gjøre det samme derfra. Den laget en device for trådfri lampen men den kan kun slås av/på og dimmes. Kan ikke kontrollere fargetemperatur. Men det som er merkelig er at jeg har to lamper i samme rommet, én trådfri og én Hue fargetemperatur lampe. Hvis jeg endrer fargetemperatur på devicen for rommet i hs3, så endrer også fargetemperaturen på trådfri lampa seg. Er det noen som kjenner til at "slik er det bare", eller er det noe triks for å få det til å fungere? Hvis ingen vet noe så får jeg kontakte utvikleren. Siter
Tor-Erik Skrevet 10. mai 2018 Skrevet 10. mai 2018 Jeg har samme typen pære og har samme problem som deg. Jeg bruker riktig nok en Conbee istedenfor en Hue Bridge, men ellers er alt likt. Har du tatt kontakt med utvikleren? Siter
oakl Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Skrevet 11. mai 2018 Har ikke hatt tid til å se noe nærmere på det, og ikke kontaktet utvikleren. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.