Mastiff Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Kan noen være så snille å legge opp den delen av innholdet i sin zwcfg_0 .... xml som angår termostaten, så jeg kan se om den er forskjellig fra den fila jeg har? Jeg sliter med at den får feil entity i Hass, den blir dry air istedenfor heat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bewe Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Sjå vedlagt fil for oppsett for min multireg/heatit! multireg.xml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 13. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2018 Mange takk! Det tok lang tid, for jeg ventet på hjelp fra en annen med å se om denne fila passet sammen med mitt system, og det svaret fikk jeg rett før helga, og så har jeg vært på Karmøygeddon i helga. Men nå viser den termostaten min som jeg har endret, Heating istedenfor dry air, så det er et godt hakk videre. Jeg må bare finne ut hvordan jeg får vist setpoint riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.