toch Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Er det mulig å få verdier ( remote styring ) i Domoticz inn i Smartthings ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 GoldEagle Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Det bør du kanskje sende en mail til Samsung og spørre dem om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Det tviler jeg på Samsung svarer på. Det du derimot kan undersøke er om SmartThings f.eks. kan lese JSON. Det går nok sikkert, men vil nok sannsynligvis kreve koding i en eller annen form. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 GoldEagle Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 9 minutes ago, Moskus said: Det tviler jeg på Samsung svarer på. Det du derimot kan undersøke er om SmartThings f.eks. kan lese JSON. Det går nok sikkert, men vil nok sannsynligvis kreve koding i en eller annen form. Hehe, tror kanskje du har rett i det ja. Hvis man kan kode selv er det vel mulig å løse det meste. Selv er jeg ikke noen ekspert på JSON. Er litt akterutseilt. Studerte på IT Akademiet i Oslo på 80 tallet. LOL. Etter det har jeg kun drevet med snekkring av hjemmesider. Håper du får løst utfordringen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
toch
Er det mulig å få verdier ( remote styring ) i Domoticz inn i Smartthings ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.