Mr_T Skrevet 5. mai 2018 Skrevet 5. mai 2018 Jeg har nå gått til anskaffelse av litt forskjellig. Har kjøpt pro utgaven og bruker det på en win 10 maskin (har ikke brukt pc siden win7, så syns det er litt vanskelig) Følger guiden som er laget men på side 3 hvor skal sjekke Controller / plugin. Får ikke opp det som er beskrevet i guiden. se vedlegg Siter
Actibus Skrevet 5. mai 2018 Skrevet 5. mai 2018 (endret) Du må installere plugins fra den gule pila med Additional interfaces Rfxcom ligger under Wireless Receiver and Transceiver Z-wave ligger under Lighting & Primary Technology Endret 5. mai 2018 av Actibus Siter
Mr_T Skrevet 5. mai 2018 Forfatter Skrevet 5. mai 2018 (endret) Koster den RFXCOM plugin saken 39 dollars, eller er jeg på feil ting? Endret 5. mai 2018 av Mr_T Siter
ZoRaC Skrevet 5. mai 2018 Skrevet 5. mai 2018 17 minutter siden, Mr_T skrev: Koster den RFXCOM plugin saken 39 dollars, eller er jeg på feil ting? Det stemmer. Siter
Mr_T Skrevet 5. mai 2018 Forfatter Skrevet 5. mai 2018 Det stemmer. Ok takker for svar[emoji1303]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.