mk1 black limited Skrevet 10. august 2018 Forfatter Skrevet 10. august 2018 Kjøpt en billig GPS-tracker på Ali https://www.aliexpress.com/item/4G-network-Personal-Car-GPS-Tracker-GSM-GPRS-GPS-Anti-lost-Tracker-Locator-For-Kids/32803718869.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.103e4c4dAXnGGt som jeg tapet på klipperen for å teste litt. Fungerte fint GPSen har et batteri, lades via USB. Det er jo litt håpløst å måtte lade den jevnlig, så jeg funderer på å hente ut strøm fra klipperen og koble den fast til batteriet. Nå aner jeg ikke om det er mulig å hente 5v (usb-spenning) fra selve klipperen noe sted, men jeg vet at Robonectmodulen har en gpio-port som bl.a. har 3.3v ut. Funker det å koble GPS-enheten til den, blir det noe problem at den (batteriet) får 3.3v i stedet for 5v? Hvis det er uproblematisk kan jeg montere trackeren inni klipperen i tilfelle noen klåfingrede skulle være i nærheten. 1 1 Siter
Moskus Skrevet 10. august 2018 Skrevet 10. august 2018 33 minutter siden, mk1 black limited skrev: Hvis det er uproblematisk kan jeg montere trackeren inni klipperen i tilfelle noen klåfingrede skulle være i nærheten. Hvis noen klåfingrede stjeler en GPS burde det være mulig å finne dem igjen... ? 1 Siter
mk1 black limited Skrevet 10. august 2018 Forfatter Skrevet 10. august 2018 38 minutes ago, Moskus said: Hvis noen klåfingrede stjeler en GPS burde det være mulig å finne dem igjen... Moroklumpen. Siter
Ruud Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Jeg har fått et godt tilbud på en Robomow rl2000. Finnes det et robonect kort til denne modellen? Siter
AndreasLie Skrevet 20. mai 2019 Skrevet 20. mai 2019 Har akkurat fått kjøpt og satt opp en r50li (bra tilbud på coop obs nå). Får man kjøpt kort til den i Norge eller bare fra siden i Tyskland? Går den da mot gardena sitt system eller noe annet? Homey, som jeg har, støtter Gardena, men finner ikke noe på Robonect P10. Siter
mk1 black limited Skrevet 21. mai 2019 Forfatter Skrevet 21. mai 2019 Kortet får du ikke kjøpt i Norge (som jeg vet om). Den bruker ikke Gardena sitt system, bare sitt eget, lokalt hos deg. Styres via webside eller MQTT, eller @Moskus sin plugin hvis du har Homeseer. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.