Nerox Skrevet 21. mai 2018 Skrevet 21. mai 2018 System: HS3 Hei folkens Har jobbet med alarm systemet mitt. Og har møtt på noe problemer ang "pipe lyd" når alarmen skal skru seg på og når den blir aktivert. Når jeg skrur på Alarmen via nettbrettet. så skal det komme en "pipelyd" som piper i 1 min til alarmen er aktiv. Den skal komme igjen når jeg går inn døra og må skru den av før pipe lyden tar slutt. Problemet er at jeg ikke får den til og funke optimalt. Jeg bruker den event her: Speak: I... I.... I.... osv Når jeg skrur av alarmen. Så stopper ikke "pipe lyden" Jeg får ikke stoppet event som lager lyden:/ Så den vil bare "pipe" fra seg . Hvordan løser jeg det tro Siter
GeneralVirus Skrevet 21. mai 2018 Skrevet 21. mai 2018 Post en screenshot av eventen din. Kommer litt ann på hvordan du har satt det opp. Jeg har satt opp noe lignende som gir lyd hvert 5 sekund eller noe, for å stoppe det bruker jeg cancel event og remove delayed action i disarm eventen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.