Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoi!

Ser ut til at jeg får testet et grensesnitt mellom KNX og Z-Wave om ikke alt for lenge. Har lyst til å bestille inn litt produkter for testing, så lurte på om noen har noen anbefalinger. Hovedårsaken til at jeg skal teste, er for RGBW E27 pærer og magnetkontakter. I så tilfelle, hvilke av disse anbefaler dere?

Er noe annet gøy jeg burde teste? Sikkert et ganske rundt spørsmål, men kanskje noen tenker: Aha, skal du prøve Z-Wave, bør du iallfall ha dette! Og dette!

Takk på forhånd. :)

Skrevet

Tror dette bildet må beskrives med teskje for oss som ikke driver med dette til dagen.

Er batteriet 100% og sist status var november 2015? :)

Skrevet
3 minutter siden, Bronson skrev:

Tror dette bildet må beskrives med teskje for oss som ikke driver med dette til dagen.

Er batteriet 100% og sist status var november 2015? :)

Iflg Homeseer er den 100%. Datoen til høyre er når den sist fikk informasjon fra magnetsensoren.

Off-closed- No motion betyr at døren er lukket. der ser man når jeg kom hjem fra jobb. :P

Skrevet

har 5 stk av de, alt fra nesten et år til 1 time gamle, har fungert helt utmerket, har måtte tatt ut og inn batteriet ev en engang da den ikke responderte, men utover det har det ikke vært problemer.

Skrevet

Et innlegg jeg absolutt ikke skal krangle på. ;)

Saken er at jeg har 6-7 armaturer med E27 og tenkte det kunne være gøy å ha denne type pære i de. Hvis jeg skal prøve meg på LED-striper en dag, kommer jeg til å ta det gjennom KNX.

Har også vurdert støpsel med Z-Wave, men kommer ikke på noe jeg vil styre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.