Erling Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg sliter med skalering. Har en Windows tablet med 1920x1200. Deployer jeg gamle prosjekt til den blir de IKKE skalert. + Valget gråes ut når jeg velger Windows som Type. Noen som har forstått logikken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Hva mener du med "skalert"? Hva er utgangspunktet ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 Takk for svar. 1024 bredde blir ikke skalert "opp" slik at det dekker skjermen. Er kun tekst foreløpig. "Ned" blir eldre prosjekter skalert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Ja, det tror jeg ikke går. Det er et VBscript et sted som kan resize prosjekter for deg, det er den beste løsningen. Jeg skal se om jeg finner det igjen, burde ligge her på forumet et sted... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.