Evelen Skrevet 26. mai 2018 Skrevet 26. mai 2018 Hver gang jeg skal klikke på menyknappen oppe til høyre spretter denne reklamen i veien og jeg klikker ved en feil på den fremfor å navigere meg videre på siden. Er den strengt tatt nødvendig? Jeg stemmer for å fjerne den. 1 Siter
Moskus Skrevet 27. mai 2018 Skrevet 27. mai 2018 Lurer på om den er påtvungen siden hjemmeautomasjon.no støtter Tapatalk… @iblis Siter
Erling Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 Tenkte på "gratisversjon" av appen kunne være årsaken, men det var det ikke. Kom godt tilpasset reklame også hos meg. ? Siter
Actibus Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 Jeg får den også hvis jeg ikke er logget inn (Tapatalk reklamen altså), men så fort jeg er logget inn og fra før har krysset den vekk så kommer den ikke tilbake. Kjører Android 7.1.1 og 8.1 med chrome som nettleser Bruker ikke Tapatalk appen (har den heller ikke installert) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.