Norseman Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 (endret) La inn siste versjon når jeg skulle restarte HS3, det skulle jeg IKKE gjort! Alt fungerte helt fint frem til oppgraderingen. Flere som har opplevd feil med denne? Edit: Rullet tilbake til 368. Alt OK! Endret 29. mai 2018 av Norseman Siter
Moskus Skrevet 30. mai 2018 Skrevet 30. mai 2018 Det kan se ut som om oppdateringen ikke oppdaterte alle filer...? GetEventVoiceCommand passer bra med de siste featurene som er lagt til, så det kan se ut som om en av DLLene ikke ble oppdatert. Kanskje en eller annen HS-prosess (f.eks. en plugin) kjørte da du oppdaterte? Siter
Norseman Skrevet 30. mai 2018 Forfatter Skrevet 30. mai 2018 47 minutes ago, Moskus said: Det kan se ut som om oppdateringen ikke oppdaterte alle filer...? Ja, det var dette litt googling antydet også. Gjorde en reboot, og deretter en "repair" på HS3 installasjonen fra kontrollpanelet etter tips fra HS-forumet. Eneste forskjellen dette utgjorde, var at jeg måtte legge inn lisensinformasjonen på nytt. Fikk fortsatt samme feilmelding ved oppstart av HS3. Kanskje det er noe med rettigheter i HS3-mappa? Fikk ikke tid til å feilsøke mer på dette, det var leggetid, og huset skulle i natt-modus. Oppetidskravene er umenneskelige! :-) Siter
Norseman Skrevet 30. mai 2018 Forfatter Skrevet 30. mai 2018 34 minutes ago, ZoRaC said: Legg tilbake backup og prøv igjen? Ja, gjorde det i går kveld, kjører på .368 igjen. Ingen problemer med den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.