Fermate Skrevet 1. juni 2018 Skrevet 1. juni 2018 Trenger både selve vannmåleren og Zwave senderen. Siter
mk1 black limited Skrevet 2. juni 2018 Skrevet 2. juni 2018 Flere som har fått brev fra kommunen, @Fermate? Jeg trenger også, Tronika har de ikke for salg lenger. Kanskje @hkmod25 kan svar på hvorfor? Siter
mk1 black limited Skrevet 2. juni 2018 Skrevet 2. juni 2018 Regnet med det. Har du vurdert å ta inn Fortrezz sin vannmåler? Evt andre alternativer? 1 Siter
Fermate Skrevet 4. juni 2018 Forfatter Skrevet 4. juni 2018 På 2.6.2018 den 21.15, mk1 black limited skrev: Flere som har fått brev fra kommunen, @Fermate? Nei jeg gikk over frivillig for en lang stund siden. Dette er fordi Danske vannverket flyttet måleren ut i en brønn i bakken og det er håpløst når folk som låner hytta skal lese av hvor mye de skal betale for vannet. Jeg ønsker meg helst en 1" på 190mm lengde Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.