kris10an Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 (endret) Hei, Begynner å bli litt for mange POE adaptere i garasjen min, da jeg har 3 kamera og 1 Unifi Aksess punkt der ut/inne. Lurer derfor på å gå til innkjøp av en POE switch, som skal plasseres inne i garasjen. Trenger helst gig uplink, da Unifi AP også skal hektes på her. Funker switchene man får på AliExpress/Ebay osv tilfredsstillende? Hva tenker panelet om denne hos komplett f.eks? Alle erfaringer/tips tas imot med åpne armer Endret 13. juni 2018 av kris10an Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimstoroy Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Hei. Har denne TP-link switchen selv og den fungerer fint, bemerk at noen Unifi produkter benytter passive POE, da kan denne brenne opp AP. Ville nok benytte Unifi switch med POE om du er villig å legge ut noen kr ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 2 timer siden, kris10an skrev: Funker switchene man får på AliExpress/Ebay osv tilfredsstillende? Det hadde jeg ikke turt å satse på, nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iceball Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Ville også vurdert behov for PoE+. Når man først erfarer hvor hendig PoE fungerer, så har de rimeligste plutselig for lite kapasitet (husk effekt i tillegg til antall porter). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlanReed Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Hvis det ikke er vanskelig for deg, skriv resultatene når du oppgraderer. Takk!☺️ Endret 18. januar 2019 av UlanReed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomB Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg har testet litt forskjellig men har endt opp med å bytte ut alt nettverksutstyr med Ubiquiti, rett og slett fordi det virker og har et veldig bra management. De 16-ports 150W POE switchene er helt topp, nesten ingen støy og fungerer fjellstøtt. I motsetning til 24-ports 250W som bråker som et uvær, den ble fort byttet ut her hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.