bjornepappa Skrevet 21. juni 2018 Skrevet 21. juni 2018 Hadde i dag problem med nettverket i huset, som resulterte i at HS-serveren mista kontakt med internett. Etter ein del feilsøking, deriblant reinstallering av nettverkskort og mykje anna tull, er den på nett igjen med samme statiske IP som før. No har eg derimot problem med at HSTouch og myhs.homeseer.com ikkje vil logge inn. Får denne feilmeldinga ved forsøk på sistnevnte: Ved innlogging på HSTouch på telefon får eg feilmelding "Unable to connect, click OK to retry". Gjentatt trykk på OK gir ingen bedring. Tips til å komme 100% på nett igjen mottas med takk Siter
Moskus Skrevet 21. juni 2018 Skrevet 21. juni 2018 .... prøvd restart av HS? Og så selve maskinen? Siter
bjornepappa Skrevet 21. juni 2018 Forfatter Skrevet 21. juni 2018 Åja - Opptil fleire ganger. Oppdaga derimot at internett var nokså ustabilt - enkelte sider lasta, andre ikkje. Så viste det seg også at TibberSeer ikkje oppdaterte til korrekt time, men vart hengande igjen på timen eg fekk maskina på nett igjen. Mao. før statisk IP var satt opp på nytt. Det viste seg at det var ein liten skriveleif i gateway-IP i valga for statisk IP. Takk for tips uansett ? Siter
Moskus Skrevet 22. juni 2018 Skrevet 22. juni 2018 13 timer siden, bjornepappa skrev: Det viste seg at det var ein liten skriveleif i gateway-IP i valga for statisk IP. Hehe! Klassik! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.