Andreaz Skrevet 29. juni 2018 Skrevet 29. juni 2018 Hei, Er det mulig å lage en event som varsler lavt batteri på alle enheter, nåværende og fremtidige jeg legger til, uten at jeg må redigere eventen? Da kan jeg jo også ha en push med Pushover som vil fungere i uoverskuelig fremtid Siter
Moskus Skrevet 29. juni 2018 Skrevet 29. juni 2018 Jeg hadde laget et script som f.eks. hver natt kl. 03 sjekket alle batteristatuser, og varslet om hvilke som hadde lavt nivå. Jeg hadde tatt utgangspunkt i dette scriptet: Det du så må endre er denne linja: If hs.DeviceValue(d) <> closedStatus Then ... og det burde vel være nok å endre til dette: If hs.DeviceValue(d) < 20 Then .... for å sjekke om nivået er mindre enn 20%. Siter
ZoRaC Skrevet 29. juni 2018 Skrevet 29. juni 2018 Hvis du har EasyTrigger så kan du løse det med det også. «A device in a group»... Siter
iceball Skrevet 29. juni 2018 Skrevet 29. juni 2018 Kan anbefale den gratis pluginen SDJ-health. Søk på homeseer forumet, husker ikke om den ligger i plugin manager. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.