aleks Skrevet 11. juli 2018 Skrevet 11. juli 2018 Finnes not tilsvarende til denne i Norge / EU med våre plugger og volt? https://aeotec.com/z-wave-power-strip Siter
iceball Skrevet 12. juli 2018 Skrevet 12. juli 2018 Ikke per dags dato. Var tidligere et produkt fra Greenwave, men av idiotiske grunner kuttet de produksjonen.. Siter
Evelen Skrevet 12. juli 2018 Skrevet 12. juli 2018 8 timer siden, iceball skrev: Ikke per dags dato. Var tidligere et produkt fra Greenwave, men av idiotiske grunner kuttet de produksjonen.. Tipper dem egentlige grunnen er at det er mye mer penger å selge flere 1-kontakts adaptere. Siter
ZoRaC Skrevet 12. juli 2018 Skrevet 12. juli 2018 1 time siden, Evelen skrev: Tipper dem egentlige grunnen er at det er mye mer penger å selge flere 1-kontakts adaptere. Nei, de sluttet med HW: Sitat Thank you for your interest, but we are no longer manufacturing any Powernode products. We decided to stop selling hardware products so we could focus on our core business, which is software development. Best Regards, Brent Haas Sr. Marketing Manager Siter
Evelen Skrevet 12. juli 2018 Skrevet 12. juli 2018 Ser for meg at noen "med litt peiling" kan tjene gode penger ved å lage et slikt produkt med en z-uno eller liknende Siter
Moskus Skrevet 13. juli 2018 Skrevet 13. juli 2018 8 timer siden, Evelen skrev: Ser for meg at noen "med litt peiling" kan tjene gode penger ved å lage et slikt produkt med en z-uno eller liknende Ja, det høres ut som noe jeg ikke kunne tenke meg å kjøpe. Siter
ZoRaC Skrevet 14. juli 2018 Skrevet 14. juli 2018 3 timer siden, Andreas skrev: ligger en slik på finn.no Solgt... Jeg har kjøpt 2 stk og har vel betalt rundt 700 kr pr stk - 300 kr var utrolig billig! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.