Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, Trash2000 skrev:

Fibaro-enheter (sensorer og dimmere) nekter å laste inn hos meg.

Meld fra om det i beta-tråden. :)

Jeg er mest overrasket over at ÆØÅ ikke fungerer i disse Unicode-tider.

Skrevet

Får beskjed om at jeg må oppgradere Homeseer til version .457 for å appen til å virke. Finner ikke annet enn version .435 noe sted...

Skrevet

Jeg er faktisk overraskende fornøyd med dette, det er jo tross alt en beta-versjon. Er litt treig til å laste alle devicer, så håper de bygger ut JSON-funksjoner til bedre filtrering. Jeg trenger ALDRI hele lista over devicer, det tar altfor lang tid å bla gjennom 1119 devicer.

Skrevet
On 7/22/2018 at 09:56, Moskus said:

Meld fra om det i beta-tråden. :)

Jeg er mest overrasket over at ÆØÅ ikke fungerer i disse Unicode-tider.

Utrolig kjipt, Homeseer er FØRSTE sted jeg har brukt ÆØÅ ettersom det fungerer helt topp og det skal være et hjemmesystem for alle i huset. Hvis denne nye appen blir bra så får jeg vel gå gjennom å rename alt igjen da ...

• 5 uker senere...
Skrevet

Lasta ned ny nok beta-versjon av HS til å bruke HS Mobile i dag, ser ut til at æøå fungerer hos meg...

Derimot kræsjar appen støtt og stadig, fleire som har problem med det? Android-versjon B0.3.7

Skrevet
Lasta ned ny nok beta-versjon av HS til å bruke HS Mobile i dag, ser ut til at æøå fungerer hos meg...
Derimot kræsjar appen støtt og stadig, fleire som har problem med det? Android-versjon B0.3.7
Confirmed. Skikkelig beta-ustabil ennå.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Skrevet

Hos meg kræsjer den ikke, men så har jeg bare 1124 devices, 430 events og 18 kameraer i den... :P 

Nei, seriøst. Jeg vet ikke hvorfor den ikke kræsjer hos meg, men ÆØÅ, grader og andre "spesialtegn" kunne pokker snart dukke opp.

Skrevet
1 time siden, Moskus skrev:

Hos meg kræsjer den ikke, men så har jeg bare 1124 devices, 430 events og 18 kameraer i den... :P 

Nei, seriøst. Jeg vet ikke hvorfor den ikke kræsjer hos meg, men ÆØÅ, grader og andre "spesialtegn" kunne pokker snart dukke opp.

Har du siste versjon? Prøv å oppgradere, så får du kanskje både æøå og meir ustabilitet! Har du Android eller Apple?

Skrevet

Android, ellers hadde det vel ikke vært beta?

Jo, får visst æøå nå, men virker ikke særlig mer ustabil på meg. Ser at den kræsjer nå hvis den ligger lenge i bakgrunnen (dvs over 3 timer), og man åpner på nytt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Får ikke lenger opgradert til siste versjon. For bare -505 feilmelding. Prøvde å avinstallere appen og installere igjen uten hell. Kjører Galaxy S9 uten mod. 

Så nå har eg ikke noen Mobil app lenger...

• 2 uker senere...
Skrevet
2 timer siden, Tinge76 skrev:

Har Kolumbus Sanntid installert ja.

Ja, da var det feilen. Det er en kjent feil i ... noe... husker ikke i farten, men jeg har linkene. Kort fortalt har både Sanntid og HS Mobile brukt samme namespace. Sanntid ble oppdatert rett før HS Mobile, og dermed fikk vi ikke oppdatert HS Mobile. ;) 

• Like 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.