JohnMartin Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Har et 'Room', som heter Hall. Av en eller annen grunn, så får jeg ikke filtrert dette rommet i appen. Alle andre rommene fungerer, men ikke denne. Når jeg trykker på Hall, så blir det bare samme funksjon som Clear. Alle devicer vises. Kjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Merkelig nok har vi ikke all bugs til HS Mobile i hodet... Meld til HS: https://forums.homeseer.com/forum/homeseer-products-services/system-software-controllers/homeseer-mobile/1249463-homeseer-mobile-beta-3-9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Automatiker Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 HS Mobil har sluttet å virke. Får feilmelding: Error system 110668 not compatible. Pleas update from 3.0.0.475 to 3.0.0.478 or newer.... Det stemmer at jeg kjører HS3 ZEE S2 Edition 3.0.0.475 men hadde ikke tenkt å oppgradere til Beta Version Available: 3.0.0.495 og risikere en ustabil versjon... Har dere andre noen erfaringer? Mvh Automatiker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 @Automatiker Kjører 3.0.0.478, har gjort det en god stund nå uten problem. Men man vet nå aldri, alltid lurt å ta backup av HS mappa først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Det finnes noen kommandoer du kan kjøre for å få en spesifikk versjon (men jeg husker dem ikke i farten), og .478 har kjørt veldig fint siden høsten både på Windows og Zee2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.rs4 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Endelig fått min lisense ? Men nå kan jeg jo ikke komme inn på HomeSeer Mobile (betaversjon) - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.homeseer.mobile.android Sier på nettsiden; Requirements: • Any HomeSeer system running HS3 software v3.0.0.470 or higher. Jeg har lastet ned siste verjon av HS trodde jeg når jeg lastet det ned dager/uke siden. Og allerede nyere versjon? Har HomeSeer Version: HS3 Pro Edition 3.0.0.435 (Windows) Hva er siste versjon av HS3Pro Edition for Windows? Når jeg laster ned HS3Pro sier den at det er SetupHS3_3_0_0_435, dvs samme som jeg har. Ser @GeneralVirus kjører 3.0.0.478. Er det noe BETA greier da? Hvor kan man laste ned den versjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Har du prøvd å Google homeseer beta? Første treff... Advarsel: Det er beta, brukes på egen risiko. https://forums.homeseer.com/forum/homeseer-products-services/system-software-controllers/hs3-hs3pro-software/hs3-pro-beta-releases/94773-hs3-beta-release-notes-and-download 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.rs4 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Lest litt nå. Lese mer imorgen, legge tid nå. Kanskje teste ut. Har du / andre noe negativt å trekke frem som dere opplever ikke er bra da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Jeg har ikke prøvd de nyeste, men .478 har kjørt bra her i mange måneder. Har ikke testet de siste, men endringene ser ikke ut til å være alarmerende... Men: TA ALLTID BACKUP FØRST! (og ja; det er å zip'e hele "HomeSeer HS3"-mappen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.rs4 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Det er vel ikke verre enn å sette alt opp, ta back up stepvis etter man legger inn. Så backup med alle events osv. Ha en "grunn" backup å falle tilbake på. Så teste nyere versjonen(og ta backup der og), og går det galt så legge gamle backup tilbake. Bare holde styr på hvilke backup, hva som ligger i backup og tider de er tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 6 timer siden, mr.rs4 skrev: Det er vel ikke verre enn å sette alt opp, ta back up stepvis etter man legger inn. Så backup med alle events osv. Ha en "grunn" backup å falle tilbake på. Så teste nyere versjonen(og ta backup der og), og går det galt så legge gamle backup tilbake. Bare holde styr på hvilke backup, hva som ligger i backup og tider de er tatt. Sett opp BLBackup først som sist, gjerne med daglig (nattlig) køyring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.rs4 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Ja det har jeg allerede gjort ? Helt siden ifra 29 eller 30 januar Men nå fikk HS en oppdatering til HS3 Pro Edition 3.0.0.500 (Windows) Så nå fungere Mobil appen her. Hadde tenkt å oppdatere til Beta for å få teste ut mobil app, men nå trenge jeg ikke det lenger. Har foreløpig fokus på oppkobling på utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSv Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Det er sikkert mange som har sett det, men nå er iallefall 3.0.0.500 Current version. Oppdaterte uten problem, og Appen fungerer fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.rs4 Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) Dere som tester HS Beta, har dere hatt noen form for problemer? Ja, vet det er risikabelt, men lurer på om dere har hatt noe negativt å skrive om? EDIT Er dette siste beta - 3.0.0.470 Da er det nyere ikke BETA. Eller ikke tilsvarende versjon(der 3.0.0.470 er lkommet ut som 3.0.0.500? Endret 4. februar 2019 av mr.rs4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odd Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Jeg har kjørt beta mange ganger uten nevneverdige problemer. Siste versjon er imidlertid 3.0.0.500 den installeres automatisk hvis du vil, ved reboot av HS3. Når du så spør om beta er stabilt, så må jeg spørre hvorfor du vil kjøre beta? Har du problemer med prod. versjonen? Hvis ikke bør en vel vanligvis ha spesielle behov for å velge å kjøre beta. Mobil appen (den nye, som også er beta) virker på siste prod versjon. Endret 5. februar 2019 av Odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 19 timer siden, Odd skrev: Mobil appen (den nye, som også er beta) ... den er ikke i beta lenger heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Fikk e-post nå om at HomeSeer Mobile nå er lansert, også for iOS, og ute av beta. https://homeseer.com/homeseer-mobile/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kubegutt Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Har installert og testet. Faktisk helt ok. Litt forvirrende med widgetene, og et par bugs her og der, men rimelig kult, egentlig. Enkelt, banalt, ikke rocket science design, men det funker. R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Hyggelig med ny app, synd ikke en eneste device kommer opp... fibaro dim/stick/switch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Actibus Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Og da har du lett etter dem ved å trykke på lyspæra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) 17 timer siden, Actibus skrev: Og da har du lett etter dem ved å trykke på lyspæra? Yes, det er prøvd eventer kommer opp EDIT: kamerae kommer opp Endret 26. februar 2019 av Baron Feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Hvilken versjon av HomeSeer, @Baron? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.rs4 Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 On 25/02/2019 at 23:31, Baron said: Hyggelig med ny app, synd ikke en eneste device kommer opp... fibaro dim/stick/switch Er du på ditt lokale WiFi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 36 minutter siden, mr.rs4 skrev: Er du på ditt lokale WiFi? Det skal ikke bety ha hvis man bruker MyHS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Kjører via myhs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.