Moskus Skrevet 9. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2022 11 hours ago, Erling said: Vil det si den kommer inn i automatiske oppdateringer? Ja, det og. 11 hours ago, Erling said: Har ikke funnet hvordan/når den registrerer nattens søvn, det er på plass når jeg har tatt av klokka og funnet frem brillene. Den registrerer søvn når den mener du har våknet. At du har tatt av klokka tror jeg er en fin trigger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 15. mai 2022 Del Skrevet 15. mai 2022 @Moskus Igjen takk for denne. For n’te gang begynte jeg og lese tråden, i jakt på oppdatert versjon. Denne bare fungerer, det er vi veldig glade for. Er Homeseer «vanskelige» med tanke på å få denne og andre inn med automatiske oppdateringer? Reminder til meg selv, neste gang: Husk nå, du må synke mobilen i nærheten av Fitbitten FØR data blir oppdatert i HS-Touch. #hatt_det_håve 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2022 Erling skrev (23 timer siden): Er Homeseer «vanskelige» med tanke på å få denne og andre inn med automatiske oppdateringer? Absolutt ikke, det er jeg som er lat. Men jeg har fått varsel om å oppdatere APIene mot Fitbit, så det må jeg gjøre. Og da blir det vel Updater-versjon også. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.