aleks Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Sitter med en del utstyr noe, særlig hue, men den fleksible delen er deconz. Burde jeg la hue leve i sin egen verden på hue bridgen og miste mest nettverket med dem, eller koble den til deconz? Hva trives folk best med Har masse ute hue og ellers rgb og spot hues Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Zigbee lager et mesh-nettverk (akkurat som Z-wave), så jeg hadde hatt alt i samme nettverk. Fordi det skal gi bedre dekning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Jeg ser ingen fordel av å beholde hue-hub? Jeg har ikea og deCONZ - ikea gateway er lagt i skuffen for lengst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
aleks
Sitter med en del utstyr noe, særlig hue, men den fleksible delen er deconz. Burde jeg la hue leve i sin egen verden på hue bridgen og miste mest nettverket med dem, eller koble den til deconz?
Hva trives folk best med
Har masse ute hue og ellers rgb og spot hues
Lenke til kommentar
Del på andre sider
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.