ZoRaC Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Har gjort min gamle ringeklokke smart, men skulle kunne sett hvem som ringer på. Ser der finnes en jungel av utelyspærer med innebygget IP-cam (wifi), men har en mistanke om at dette er en produktserie hvor det kan finnes mye "rart" og ikke nødvendigvis sammenheng mellom pris og kvalitet heller. Noen som har erfaring med et slikt produkt, som tåler norsk klima og kan integreres med HomeSeer (HSTouch)? Siter
GeneralVirus Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Spennende, har du link til noen slike produkter? Siter
ZoRaC Skrevet 6. august 2016 Forfatter Skrevet 6. august 2016 6 minutter siden, GeneralVirus skrev: Spennende, har du link til noen slike produkter? Jeg bare googlet "light bulb camera outdoor" og så at det dukket opp et stort utvalg... Siter
Moskus Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Jo, men du får mange treff hvis du googler "automatic pizza slicer" og andre sprø ting. Det betyr ikke at det er en god idé. Siter
GeneralVirus Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 (endret) Fant noen, men fant ingen som det så ut at var laget for å være utendørs uten å se helt jalla ut. Endret 6. august 2016 av GeneralVirus Siter
ZoRaC Skrevet 6. august 2016 Forfatter Skrevet 6. august 2016 5 minutter siden, Moskus skrev: Jo, men du får mange treff hvis du googler "automatic pizza slicer" og andre sprø ting. Det betyr ikke at det er en god idé. Nettopp derfor jeg håpet at noen her hadde et konkret produkt å anbefale. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.