-
Lignende innhold
-
- 5 svar
- 2 876 visninger
-
- 1 svar
- 828 visninger
-
- 1 svar
- 2 299 visninger
-
Få væskenivåsensor til å samhandle med Fibaro Smart Implant og Telldus Tellstick
Av WillyB,
- nivåsensor
- sensor
- (og 3 andre)
- 4 svar
- 752 visninger
-
- 2 svar
- 1 113 visninger
-
Spørsmål
Sutcivni
Hei
Jeg har allerede enn Telldus Tellstick Net (første typen), med fjernkontroll, temperatursensor, dørsensor og diverse billige nexa/proove dimmere/brytere. Dette fungerer egentlig greit til å skru av/på alt lys i stua, med unntak av at dimmerene lager en irriterende summelyd når man dimmer LED pærer. (Litt mot hensikten, når man skal skru ned lyset litt i kose-stemning).
Altså bruker jeg det veldig simpelt foreløpig.
Men nå vurderer jeg å kaste ut Verisure, for å ikke være avhengig av å betale dem penger hver måned. Bruker uansett innbruddsalarmen svært skjelden, da det alltid er noen hjemme. Altså betaler jeg i praksis bare for brannalarm.
Tenker derfor å oppgradere til noe som støtter Z-wave, og leke meg litt mer. Og fremdeles bruke en del av kontaktene jeg allerede har. Hadde også vært morro å hatt kontroll på strømforbruk. Og ønsker å ikke bruke ALT for mye penger.
Lurer derfor på:
-Sutcivni-
Lenke til kommentar
Del på andre sider
1 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.