Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Veldig off topic: Vet noen om en bolig for i Oslo-området på kort eller lang sikt?

Mastiff

Anbefalte innlegg

Jada, jeg vet det. Det har lite med automatsjon å gjøre. Men i nøden spiser fanden fluer... Sønnen min og dama hans skal studere i Oslo, men en drøy uke før studiestart har de ikke noe sted å bo! Han skal studere fysioterapi på Oslo Met, og hun skal ta samfunnsfag på Menighetsfakultetet. De har gode referanser. De er på jakt etter noe opptil 10 000 i måneden med alt, innenfor en drøy halvtimes sykkeltur fra Pilestredet/Majorstua, for de vil helst sykle til skolen for å spare penger. Men for sånne som er i så plagsomt god form, når de et stykke på den tiden. Oslo vest har vel de beste sykkelveiene, tror jeg. Det er selvsagt mulig å finne noe på sikt, det er mest av alt nødhjelpen jeg er ute etter, hvis mulig. Eventuelt gode ideer. Jeg har sjekket Airbnb, men det er ikke mye ledig som de har råd til. Nærmeste hotell/motell som kunne fungere prismessig, er i Minnesund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt en hage som de kunne stått i med ei campingvogn (mot rimelig betaling - Bogstad koster 10 000  i måneden!), men det er vel ikke mye sånt i Oslo, så vidt jeg husker fra mine  år i Groruddalen...

Endret av Mastiff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.