baronKanon Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 Jeg har nå gruppert mine dingser på rom, slik at det er ett view per rom. Ser at mange også har gruppert view per type (lys, varme, etc). Er det noen som har noen erfaringer eller gode tips til hvordan man grupperer? Jeg ser at jeg har litt å hente på brukbarhet per nå. Siter
Dennis87 Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 Er nok mye preferanser her på hva man liker og hvordan det brukes og ikke noe som nødvendigvis er "best". Er bare å se rundt hvordan andre har løst det og sette sammen med litt modifiseringer etter egne ønsker. Mitt system ser slik ut: Men har begynt å flytte over til Lovelace UI så blir nok noen endringer snart. Siter
MortenB Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 Blir nok Lovelace på meg også veldig snart. Greit at de får landet hovedfunksjonaliteten før jeg begynner å bruke mye tid på det Siter
kris10an Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 Gjort det samme som trådstarter, laget egne views pr rom eller funksjon. Default_viewet mitt inneholder kun de mest brukte funksjonene og mest nødvendige informasjon. Var i ferd med å drukne i antall grupper i default view, så en solid opprydding måtte til. Siter
Jolo Skrevet 3. august 2018 Skrevet 3. august 2018 Jeg er helt i startgropen, men min foreløpige filosofi er å ha få knapper for de oppgavene jeg gjør ofte enkelt tilgjengelig på forsiden. Hvis jeg vil vite en detalj, feks temperatur på soverommet så har jeg oftest litt mer tid, og da kan jeg bruke ett par ekstra klikk for å finne det frem. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.