Rune L Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Hvordan får jeg koblett sammen Homeseer og Ardoino Ønsker å bruke ardoino som inn og utgangskort. ønsker å koble de i sammen med cat5 kabel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Arduino Ethernet-shield og Arduino-plugin til Homeseer? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 (endret) Her kan du lese litt, vel og merke går kommunikasjonen til HS via wifi. Endret 3. august 2018 av bjornepappa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune L Skrevet 4. august 2018 Forfatter Del Skrevet 4. august 2018 Hvordan får jeg koblet sammen Arduino og Homeseer? Ønsker å bruke Arduino til å lese temp , ampere, kontrolere inn og utganger. Hvordan kan det Gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillmar Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Jeg har ikke erfaring med det selv, men har inntrykk av at MQTT er tingen her... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Moderatormelding: Slått sammen to tråder om akkurat samme tema fra samme bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 11 minutter siden, Hillmar skrev: Jeg har ikke erfaring med det selv, men har inntrykk av at MQTT er tingen her... Jepp, enten det eller Arduino plugin. Selv foretrekker jeg NodeMCU - det er nesten det samme som Arduino, men med innebygget wifi. Mine sender data via JSON til HomeSeer, men skal over på MQTT ganske snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjomle Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Bruker selv NodeMCU og MQTT mot HS3. Funker flott! [emoji2] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 … og Ardunio-plugin'en er fremdeles like genial som den alltid har vært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.