kjetilkl Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg skal legge opp noen Spoter i stua som skal dimmes; https://www.elektroimportoren.no/alfa-led-warmdim-10w-matt-hvit-ip44/3234644/Product.html Jeg har noen Fibaro dimmer 2 liggende, men tenkte jeg skulle spare disse til lysbrytermontering, og kjøpe noen større saker her hvor jeg ikke har behov for at de er små. Er det noe poeng å kjøpe en "dyr" dimmer som f.eks Qubino , eller er en nexa til ned mot halve prisen like grei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Hvis du kan unngå Nexa, så pleier det å være en fordel. Det kan fort bli mye spart frustrasjon for et par små hundrelapper ekstra. Hvis du likevel har Fibaro Dimmer 2, så hvorfor ikke bruke den? De har flere på butikken når du trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetilkl Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 Akkurat, hmm... - nei poenget var vel mer prisen - hvis jeg kan kjøpe en billig der de ikke trenger å være små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arneolav Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 På 6.8.2018 den 14.36, kjetilkl skrev: nexa til ned mot halve prisen like grei? Nei, det er den ikke. Nexa z-wave on/off er ok, men dimmeren er ikke god. Skiftet til Fibaro dimmer 2 den er ok. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 23 minutter siden, arneolav skrev: Nexa z-wave on/off er ok, Ja, så lenge du ikke trenger strømmåling, så er iallfall plugin-modulene supre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.