Kristian Skrevet 8. august 2018 Skrevet 8. august 2018 Hei, Selger en RFXTRX 433 med stor antenne som sikrer god rekkevidde. Har selv brukt den i murblokk med 94 m2 grunnflate uten problemer. Selges da jeg skal flytte og ikke tar med denne på flyttelasset. Holder til i Bergen, kan evt. sendes Må bort ASAP da jeg rydder til visning. Høyeste bud innen i morgen (torsdag) får den Siter
Evelen Skrevet 8. august 2018 Skrevet 8. august 2018 Ettersom det ikke er noen MP her så legger jeg herved inn bud på kr 1,- + frakt Siter
Hr Kotelett Skrevet 8. august 2018 Skrevet 8. august 2018 Hvor i Bergen holder du til? er interessert, og kan eventuelt komme og hente den. Siter
Kristian Skrevet 8. august 2018 Forfatter Skrevet 8. august 2018 Fyllingsdalen. Jobber et stykke nord for Bergen så kan sikkert få til noe i mellom der og. Siter
Hr Kotelett Skrevet 8. august 2018 Skrevet 8. august 2018 Holder til på Askøy, men skal til Fyllingsdalen på lørdag. Siter
Kristian Skrevet 8. august 2018 Forfatter Skrevet 8. august 2018 Ok er hjemme det meste av dagen på lørdag Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.