Olemykle Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Hva trenger man for å få HomeSeer til å snakke med en Yale Doorman? Trenger man en spesiell gateway eller finnes det moduler som snakker direkte over for eksempel Z-Wave? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Du trenger at Verisure-plugin'en fungerer, og at du har en Verisure-hub. Det kan være at Z-wave-modulen fungerer, men ingen har tatt sjansen på å prøve enda. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 xibriz Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 22 timer siden, Moskus skrev: Du trenger at Verisure-plugin'en fungerer, og at du har en Verisure-hub. Det kan være at Z-wave-modulen fungerer, men ingen har tatt sjansen på å prøve enda. En av dørlåsene mine begynte å tulle litt i går.. nettbutikken jeg kjøpte den på er konkurs... kanskje jeg tar sjansen snart 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 46 minutter siden, xibriz skrev: En av dørlåsene mine begynte å tulle litt i går.. nettbutikken jeg kjøpte den på er konkurs... kanskje jeg tar sjansen snart Yay! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Olemykle
Hva trenger man for å få HomeSeer til å snakke med en Yale Doorman? Trenger man en spesiell gateway eller finnes det moduler som snakker direkte over for eksempel Z-Wave?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.