JohnMartin Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Noen som kan anbefale noen skikkelige LED-strips fra e-bay eller ali? Skal montere opp under hvert trinn i trappen fra 1. til 2. etg, så må ha noe skikkelig da det blir herk å bytte ut senere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 JohnMartin Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Takk.. Ved litt ettertanke så har jeg jo lest den før ? Men kan komme med ett oppfølgningspørsmål =) Hvis jeg kjøper RGBW LED, kan jeg da bruke kun hvit(kun koble meg til ledningen til white), uten noen RGB kontroller, inntil jeg i fremtiden finner ut at jeg vil bruke hele spekteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 11 timer siden, JohnMartin skrev: Hvis jeg kjøper RGBW LED, kan jeg da bruke kun hvit(kun koble meg til ledningen til white), uten noen RGB kontroller, inntil jeg i fremtiden finner ut at jeg vil bruke hele spekteret? Ja, vanligvis er det uavhengige kanaler i stripen. Dvs. jeg har aldri sett noen der det ikke er tilfellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 JohnMartin Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 11 hours ago, Moskus said: Ja, vanligvis er det uavhengige kanaler i stripen. Dvs. jeg har aldri sett noen der det ikke er tilfellet. Takk. Da går jeg for RGBW når jeg først bestiller/monterer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
JohnMartin
Noen som kan anbefale noen skikkelige LED-strips fra e-bay eller ali?
Skal montere opp under hvert trinn i trappen fra 1. til 2. etg, så må ha noe skikkelig da det blir herk å bytte ut senere ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.