Evelen Skrevet 3. september 2018 Skrevet 3. september 2018 https://zvision.no/produkt/tilbud/hfw3101c-bullet-ir-ip-kamera-13mp-wdr 85%, det må da være et godt kjøp? Eneste minuset jeg ser er at det ikke har Wifi, så man må trekke kabel, så ser det ut som kablene kommer ut på innsiden av stammen ? IPv4/IPv6, HTTP, HTTPS, SSL, TCP/IP, UDP, UPnP, ICMP, IGMP, SNMP, RTSP, RTP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, PPPOE, DDNS, FTP, IP Filter, QoS, Bonjour Siter
Trash2000 Skrevet 3. september 2018 Skrevet 3. september 2018 1,3 mpix er ikke mye, men det er mindre viktig. Kvaliteten på pikslene er viktigere enn antallet. At nettverkskablingen kommer på innsiden av stammen er positivt. Målet er jo å gjøre det vanskeligst mulig å herpe utstyret. Siter
Moskus Skrevet 3. september 2018 Skrevet 3. september 2018 Skulle hatt 2,1 mm linse, men mulig det kan byttes? Siter
ZoRaC Skrevet 3. september 2018 Skrevet 3. september 2018 I januar kostet det 499, 75% rabatt... I mars kostet det 249, 85% rabatt... I august kostet det 249, 85% rabatt... Kilde: https://web.archive.org/web/*/Zvision.no Styr unna, vil jeg si! Useriøs butikk! 1 Siter
Moskus Skrevet 4. september 2018 Skrevet 4. september 2018 Sannsynligvis Kina-vare, da. Burde vel være mulig å finne på AliExpress eller eBay...? Siter
Evelen Skrevet 4. september 2018 Forfatter Skrevet 4. september 2018 Jeg holder meg inna 49 minutter siden, Moskus skrev: Sannsynligvis Kina-vare, da. Burde vel være mulig å finne på AliExpress eller eBay...? Skulle tro det, men sliter med å finne ekstremt billige der. Vil jo helst ha ip66 som jeg har skjønt skal tåle å stå ute uten tak, samt wifi Siter
Moskus Skrevet 4. september 2018 Skrevet 4. september 2018 1 time siden, Evelen skrev: Skulle tro det, men sliter med å finne ekstremt billige der. Ta det fra en som har prøvd litt forskjelig, også de "ekstremt billige": De ekstremt billige er ofte ekstremt dårlige... 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.