sirtommen Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Er det noen som har tips til solskjerming(plise, rullegardin, persienner og lameller) med kun motor? Jeg skal bruke styringssystemet til Loxone for å kjøre motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Mange her (som meg) bruker Rollertrol-motorer. Fås med og uten motor-kontroller (i 433 MHz-versjon). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirtommen Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 Takker. Jeg er helt ny på dette med solskjerming, så prøver å få litt oversikt før jeg kjøper.. Hvor kjøper man desse, og hvordan finner jeg persienner osv som passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Rollertrol er i utgangspunktet beregnet til rullegardiner. Å få dem til å passe til persienner er ikke bare enkelt. m.nu selger dem. Ellers kan du søke etter for eksempel "Bofu" på eBay. Jeg bruker dem til lameller, men det krever litt planlegging på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirtommen Skrevet 5. september 2018 Forfatter Del Skrevet 5. september 2018 Det er rullegardiner jeg skal bruke de til først, så det passer fint Jeg får kjøpe to stykker å begynne leke meg litt.. Så jeg ser hvordan ting henger i hop.. Så får jeg trekke 2x1,5 pluss en CAT6 kabel til hvert vindu, så har jeg alle mulighetene der når det kommer til oppkobling seinere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.