Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det mulig å få denne plugin til å opere på følgende måte;

-Skru på lys fra 05:35 og av 08:00

-Skru på samme lys fra 30 min før solnedgang til 23:00.

Jeg har litt problemer med å sette opp dette, og henger ikke helt med på guiden til designeren.

Takk på forhånd!

Skrevet

Tror kanskje Reactor tar denne jobben bedre? jeg tror dette funker:

Reactor1.thumb.jpg.aa2f3eeb3d25f736ad56ed831d72e33b.jpg

Da setter du scene "lys på" på triggered og "Lys av på "untriggered"..

Skrevet

Lager jeg bare en scene for på og en for av da, og legger begge til på aktivitet? Med Reactortriggeren på begge?

`Takk for god hjelp btw! Setter stor pris på det! :)

Skrevet

2 scener ja. men de skal være "Manual trigger", og de kjøres av reactor når du legger de inn under activities.

Reactor kjører faktisk innholdet i scenen på sin egen måte som er bedre enn den i systemet.. Har du en lang ventetid på en scene, og Veraen tar en Luup Reload, så husker fortsatt reactor timeren, i motsetning til Vera.

Er i lærefasen selv på denne, fint om vi er fler som pusler med det. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.