bjornepappa Skrevet 12. september 2018 Skrevet 12. september 2018 (endret) Har laga styring og indikering til garasjeportane (2 stk) via ein NodeMCU som blir kontrollert via Arduino plugin, til saman fire devices til dette. Har endra statustekst på dei forskjellige knappane som blir autogenererte av Arduino-plugin, for å gi enklare og meir fornuftig bruk. I dag restarta eg HomeSeer, og etter oppstart oppdaga eg at samtlige knappar var satt tilbake til standardoppsettet. Hadde i utgangspunktet kun igjen éin synleg - toggle, som var endra tekst til "Åpne/lukke", resten var satt til "Status" under Status Graphics. Har nokon vore borti lignande? Endret 12. september 2018 av bjornepappa Siter
Moskus Skrevet 12. september 2018 Skrevet 12. september 2018 3 timer siden, bjornepappa skrev: I dag restarta eg HomeSeer, og etter oppstart oppdaga eg at samtlige knappar var satt tilbake til standardoppsettet. Hadde i utgangspunktet kun igjen éin synleg - toggle, som var endra tekst til "Åpne/lukke", resten var satt til "Status" under Status Graphics. Det er opp til plugin'en å håndtere. Tydeligvis reconfigurerer den alle devicer etter type. Ikke noe du kan gjøre noe med annet enn å spørre utvikleren om å la det være. 1 Siter
bjornepappa Skrevet 12. september 2018 Forfatter Skrevet 12. september 2018 Jeg fant, jeg fant! Ved å huke av denne sjekkboksen ser det ut til at endringane består. Siter
Moskus Skrevet 12. september 2018 Skrevet 12. september 2018 Det er mulig om den, men det kan jeg ikke si... "Values" er verdier". Jeg ville tro det het "Statuses". Siter
bjornepappa Skrevet 12. september 2018 Forfatter Skrevet 12. september 2018 Heilt enig, dårleg formulert. Men det funka, har prøvd å restarte HS fleire ganger 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.