Norx Skrevet 14. september 2018 Skrevet 14. september 2018 (endret) Forbruks måling ser ut til å fungere. Men, noen som har forslag til hvordan man får satt telleren tilbake til start ( 0 )? Endret 14. september 2018 av Norx Siter
Alpøy Skrevet 3. november 2018 Skrevet 3. november 2018 Ugh, akkurat det jeg også observerte... at den ikke støtter meter_reset Dette var ganske nedtur da jeg har bygd opp et "eget" GUI for å få graf/kurver, som er avhengig av månedlig reset. Dette støtter forøvrig alle de andre z-wave målerne (switcher, dimmere osv.) ?? Siter
Dennis87 Skrevet 3. november 2018 Skrevet 3. november 2018 Sikkert en av grunnene til at den ikke ble godkjent med firmware som er nå Er nok et krav at alle slike zwave funksjoner skal fungere for å bli godkjent. Zwave reset, justering av lystyrke og sette negativ verdi på kalibrering av sensorer fra zwave kontrollpanel er det jeg har kommet over til nå som ikke fungerer på V2.11. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.