Espen Tveit Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Hei. Noen som har erfaring med Remotec ZXT 120 til å styre varmepumpe? https://www.elektroimportoren.no/remotec/252/Brand.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Hillmar Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Jeg har ikke erfaring med den selv, men har inntrykk av (etter å ha fulgt med på forumet her en stund) at den er ganske utbredt blandt brukerne her. Om du søker på ZXT 120 på forumet her dukker det ikke opp noe, men prøv ZXT-120 så får du opp en del lesestoff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Ja. Fungerte fint på vår tidligere Panasonic-varmepumpe, og fungerer nå fint på vår General-varmepumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 arneolav Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Fungerer greitt for Mitsibushi F35, se her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 PerH Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Toshiba Daisekai her, fungerte på første forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Espen Tveit Skrevet 18. september 2018 Forfatter Del Skrevet 18. september 2018 Tusen takk for svar. Ingen sak å være nybegynner her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 4 minutter siden, Espen Tveit skrev: Ingen sak å være nybegynner her. Det er også meningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 kåres Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 På 18.9.2018 den 9.45, Moskus skrev: Ja. Fungerte fint på vår tidligere Panasonic-varmepumpe, og fungerer nå fint på vår General-varmepumpe. Fikk du den til å virke med en av kodene oppgitt for Panasonic? Har hatt min ZXT liggende i en skuff i et par år nå etter et frustrerende( og mislykket ) forsøk på å få den til å funke med vår Panasonic pumpe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 bjornepappa Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Fungerer knirkefritt med vår Toshiba. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Evelen Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Min erfaring er at den funger, men sporadisk. Jeg mistenker dog at varmepumpen i seg selv kan være ustabil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 bjornepappa Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 1 minutt siden, Evelen skrev: Min erfaring er at den funger, men sporadisk. Jeg mistenker dog at varmepumpen i seg selv kan være ustabil I så fall bør den jo ha problem med fjernkontrollen også. Har du prøvd å endre plassering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Alpøy Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Jeg slet noe med min, enkelte gang kom ikke signalet og det virket som enheten "sovnet" og måtte bootes. Erstattet det med en ESP8266+IR løsning i stedet ;-) Forsåvidt, denne er vel også noe å se på : https://www.tronika.no/no/zwave-klimastyring/1089-vp-ir-extender-zxt-600.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 9 timer siden, kåres skrev: Fikk du den til å virke med en av kodene oppgitt for Panasonic? Har hatt min ZXT liggende i en skuff i et par år nå etter et frustrerende( og mislykket ) forsøk på å få den til å funke med vår Panasonic pumpe.... Ja. Husker ikke nøyaktig hvilken kode jeg måtte bruke, men jeg måtte prøve noen for å finne den riktige. Husker at jeg begynte å miste håpet på slutten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 kåres Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 4 timer siden, Moskus skrev: Ja. Husker ikke nøyaktig hvilken kode jeg måtte bruke, men jeg måtte prøve noen for å finne den riktige. Husker at jeg begynte å miste håpet på slutten... Jeg får manne meg opp og prøve litt igjen til helgen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 arneolav Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 21 minutter siden, kåres skrev: Ja. Husker ikke nøyaktig hvilken kode jeg måtte bruke Prøv å "google", jeg fant kode for min på 1. forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Espen Tveit
Hei.
Noen som har erfaring med Remotec ZXT 120 til å styre varmepumpe?
https://www.elektroimportoren.no/remotec/252/Brand.html
Lenke til kommentar
Del på andre sider
14 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.