Kubegutt Skrevet 20. september 2018 Skrevet 20. september 2018 Når man legger til en Fibaro Dimmer 2, så kan det f.eks se slik ut; Med unntak av at jeg har renamet en av enhetene, "Kjøkken - Dimmer". Hva gjør dere med alle andre? Hider dem? Sletter dem? Hva tar dere vare på? Ja antar dere setter på etasje og rom, men, tar dere vare på alle? Rune Siter
Hr Kotelett Skrevet 20. september 2018 Skrevet 20. september 2018 (endret) Husker ikke helt hva jeg gjorde, sjekk Homeseer skolen til moskus som omhandler z wave Endret 20. september 2018 av Hr Kotelett 1 Siter
Moskus Skrevet 21. september 2018 Skrevet 21. september 2018 29 minutter siden, bjornepappa skrev: Skjuler dei. This. Finn ut hvilke du har bruk for, skjul resten. Bare gi dem fornuftige navn først. Siter
bjornepappa Skrevet 21. september 2018 Skrevet 21. september 2018 Og putt dei i korrekt etasje og rom FØR dei blir skjulte.Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 1 Siter
SveinHa Skrevet 27. september 2018 Skrevet 27. september 2018 Enkelte av de "unødvendige" devicene trengs for å kunne sette parameter i enheten. Vet ikke helt med Fibaro men jeg måtte sette et parameter i Nexa AN-179 i dag og det var kun "Everspring Switch Binary" som tillot parametersetting. Antar denne er master og de 2 andre er slave. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.